Abbotsfort

30 juni 2017

We zijn vandaag naar de ferry gereden,alles ging voorspoedig.Het was een mooie overtocht tussen verschillende eilanden door. De overtocht had van mij nog wel een uur langer mogen duren.Maar ja,aan alles komt een eind.Het was nog ongeveer een uur rijden naar Abbotsfort toe.Wat een stoplichten zeg niet meer normaal. En van een groene golf hebben ze nog nooit gehoord pfff.We dachten eindelijk op de camping aangekomen te zijn,blijkt deze niet meer te bestaan.Volgende proberen,Wat blijkt deze stuurt ons de grens over met Amerika. Wij vlak voor de grens omgedraaid.we besloten maar eerst iets te nuttigen. Daarna weer vol goede moed naar de volgende.
Hier hadden we meer geluk,We lagen wel naast de snelweg,maar ja voor 1 nacht.We hebben nog even met z'n alle gezellig voor de camper wat gedronken,en zijn daarna nog heerlijk gaan uit eten.Maria voelde zich niet lekker en is in de camper gebleven.
Daarna was de dag weer voorbij.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marita Rollé:
    30 juni 2017
    Ik wens jullie een goede veilige terugreis. Het was mooi om jullie te volgen. Groetjes. En Maria niet ziek worden
  2. Maria en albert:
    30 juni 2017
    Jammer is het weer voorbij. Zowel voor jullie als voor ons. Wij hebben het heerlijk gevonden dat we jullie mochten volgen met de foto's en de verhaaltjes. We wensen jullie een hele fijne terug reis en dan zien we jullie binnenkort weer in levende lijve.