Camper inleveren

30 juni 2017

Tja,vandaag was de dag aangebroken dat we de camper in moesten leveren. Alles opgeruimd,ingepakt en schoon gemaakt. Dat is altijd een hectisch moment maar ja dat hoort erbij.Toen we dat allemaal geregeld hadden,kregen we nog een kop koffie. Het waren super aardige mensen bij het verhuurbedrijf. We werden met een shuttle bus naar het hotel gebracht. Van daar uit zijn we naar de outlet gegaan.Daar hebben we nog flink wat geshopt voor de kleinkinderen.Er was wel weinig voor kinderen,maar dat hield ons niet tegen,om toch van alles te scoren hihihi.Einde van de dag wilden we met de sky train terug.Maar de prijs voor de terugreis was 3x zo duur geworden,we snapten er niets van.We zijn toen maar creatief gaan reizen hihihi.Met een gratis kaartje erin en achter iemand aanlopen naar buiten(door het poortje).
We waren wel erg moe.We zijn in het restaurant van het hotel met z'n alle gaan eten als afsluiting van de vakantie.
Op de kamer aangekomen heb ik de koffers gereorganiseerd,anders krijg ik het niet dicht.Daarna vielen we om.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marianne:
    30 juni 2017
    Geweldig avontuur hebben jullie beleefd. Ik wens jullie een fijne terugreis en weer gezond terug in ons kleine landje
  2. Pascal:
    30 juni 2017
    Nog 1 nachtje.. jullie avonturen waren prachtig en jaloersmakend!! En Quincy is al een paar dagen nerveus, die voelt het aan zijn water dat jullie terugkomen.. hihi.. Fijne terugreis!
  3. Pierre & Henny:
    30 juni 2017
    Bedankt dat we hebben mee mogen genieten van jullie adembenemende reis.
    Maar vergeet niet de Heerlerbaan heeft ook heel wat te bieden.
    De Snowworld mountains, de Caumer creek en de Kaldenbornse forest.
    Tot snel en een behouden terugkomst.
  4. Maria en albert:
    30 juni 2017
    Geen foto's meer ? He wat jammer . Nogmaals kom goed thuis en tot ziens in heerlen.