Butchart Gardens

27 juni 2017

Een lange reis voor de boeg,want het zou toch 5 uur rijden zijn.We zijn vroeg opgestaan om op tijd te vertrekken. Het ging echt niet goed met Gerrie,hoge koorts s'nachts gehad.We maakten ons toch wel zorgen.Gerrie is zich eerst even gaan douchen,zodat je je toch weer een beetje mens voelt,en paracetamols genomen.We hadden afgesproken dat we bij een stadje,na ongeveer anderhalf uur rijden even zouden kijken hoe Gerrie zich zou voelen.Ze voelde zich gelukkig toch weer iets beter,anders waren we daar gewoon een camping gaan zoeken. Na een uurtje of 5 rijden,onderweg gezellig met z'n zessen geluncht,kwamen we aan bij Butchard Garden. Dat zijn tuinen oftewel een park die vol met bloemen stond.Het was er prachtig.Daar zijn we een uurtje of 2 gebleven en daarna op zoek gegaan naar een camping. Daar heb ik nog wat was gedaan,en we hebben nog gekookt.Dat is de laatste keer want we zijn alles op aan het maken.Lekker gedoucht. Alweer een dag voorbij.

1. Maria en albert:
    28 juni 2017
    Het gaat nu hard naar het einde. Jammer voor jullie maar ook voor ons. Ga nog even door en maak nog een paar mooie foto's van de natuur . Jammer ook voor gerrie dat ze nu ziek is maar hopen dat het vlug over is