Victoria

27 juni 2017

Ik had vandaag moeite met opstaan,Ik had het gevoel alsof ik onder de trein was gekomen.En dat was niet van het drinken maar van moeheid hihihi.
We zijn met de bus naar het stadje Victoria gegaan,dat is de hoofdstad van Vancouver Island. Omdat we allemaal voor iets anders wilde kijken,hebben we ons voor anderhalf uur opgesplitst in 2 groepen.We kwamen de andere tegen,Hans had een leuk tentje gezien om te gaan lunchen.Het had ons goed gesmaakt en het was een heel gezellig ding.Na de lunch,voelde Gerrie zich helaas weer beroerd.Hans,José en Gerrie zijn naar de camper gegaan.Ik vond het heel erg rot voor hun,vooral omdat ze nu niet Victoria verder hebben kunnen bekijken.Maar ik had hetzelfde gedaan als er iemand bij ons in de camper ziek was geworden.Wij zijn het stadje verder gaan bekijken en zijn nog wat gaan shoppen.Ik heb gelukkig nog blouses voor bij mijn rokjes gevonden.We hebben nog een klein hapje gegeten voordat we terug naar de camper gingen.Ik was benieuwd hoe het met Gerrie ging,maar daar ging het gelukkig weer wat beter mee.Ze zijn wel nog gaan uit eten met z'n drieën.Daar ben ik wel blij om,het zijn voor hun ook de laatste dagen van de vakantie,en die hoop je ook met z'n zessen leuk af te kunnen sluiten.Morgen hopelijk beter.Dan gaan we weer met de boot terug.

1. Maria en albert:
    28 juni 2017
    Nee van het drinken zal het bij jou niet zijn. Jullie wandelen ook veel en niet alleen over vlak terrein. Sneu voor gerrie dat het niet echt beter wordt. Amuseer jullie nog en blijf gezond.