Aankomst

4 juni 2017

We werden om half 7 opgehaald door Rick.Aangekomen op Schiphol troffen we onze mede reizigers.Het was enorm druk op Schiphol.Toen we wilden inchecken ging het niet goed.Het ETA formulier van José klopte niet.Bij de laatste stond een O en dat moest een 0 zijn.We probeerden een nieuwe aan te vragen,Dat duurde ontzettend lang,was nog ff spannend of het ging lukken binnen die tijd.We bleven optimistisch. Pfff gelukt.Tijdens het wachten maakte die Maria toch een blunder,wat ze de hele vakantie nig aan moet horen hihihi.Ze is aan het telefoneren en tijdens het bellen voelt ze overal en zegt ze waar is mijn telefoon,ik ben mijn telefoon kwijt.De mannen waten zich kapot aan het lachen.Na 10 uur vliegen kwamen we aan.Het was er enorm druk.We hadden 2,5 uur op het vliegveld gewacht voordat we door de douane waren.Daarna met 2 taxi's naar het hotel.Daar was het ook al zo druk.We waren ontzettend moe,maar we moesten wakker blijven om hier in het ritme te komen.We zijn naar China town gelopen.We zijn ook een pub ingelopen,iedereen was daar ijshockey aan het kijken.Druk maar gezellig. We zijn nog een pizza gaan eten,die was echt heerlijkkkk. We waren alllemaal echt doodmoe.We hebben het kunnen rekken tot ongeveer 20.00 uur lokale tijd.29 uur wakker geweest.Toen ging het licht uit.