Vancouver

4 juni 2017

Half 9 hadden we afgesproken in de lobby.We zijn om de hoek van het hotel gaan ontbijten.Was ons goed bevallen,morgen weer. We zijn met de hop on hop of bus geweest.We hebben een rondje Vancouver gedaan.We zijn uitgestapt bij een gezellige winkelstraat,Waar we heerlijk gelunched hebben.Daarna een paar winkeltjes beken,Waar de heren het liefste doorheen rende hihihi.We zijn de stoomklok van gastown gaan bekijken.Daarna weer op de bus en naar Stanley park.Daar hebben we wat gewandeld,het was een prachtig park maar enorm groot.We zijn naar de totem palen geweest,Ik had me er iets meer van voorgesteld.Wat mij opvalt is dat de helft hier van de bevolking uit Chinezen bestaat,en dan heb ik het niet over China town.echt ontzettend veel.Daarna terug naar gastown om te gaan eten. We hebben heerlijk gegeten. Het was weer een mooie en lange dag.We hebben nog nagevraagd hoe we het beste naar de suspension bridge kunnen komen morgen.Om half 9 naar de kamer gegaan,moe maar voldaan.Maria was haar kaartje aan het zoeken van de kamer hihihi.tot haar ergernis kon ze het niet vinden,Ach ja.Ik ben ook meteen in slaap gevallen.tot morgen.

1. Els:
    5 juni 2017
    volgens mij is Maria echt aan de vakantie toe hihihi
  2. Christel Selten:
    5 juni 2017