Suspension Bridge

5 juni 2017

We hadden gisteren gevraagd of ze voor vandaag broodjes wilden weg leggen.We kwamen aan en ze had er al.een paar van verkocht,bestellen of reserveren is hier toch niet zo.We hebben de camper maatschappij gebeld vandaag om een afspraak voor morgen te maken.Dat is gelukt.We zullen morgen de dag kwijt zijn aan de camper en boodschappen doen. Ik ben wel blij dat we morgen de camper krijgen,Ik ben constant alles aan het zoeken waar alles ligt,net zo'n chaoot. We zijn naar de suspension bridge geweest vandaag.Was best wel leuk om te zien,over de boom toppen gewandeld,langs het klif.Het was een heel mooi stukje natuur. Vanmiddag hebben we ons opgesplitst.De heren en José zijn een biertje (nou ja het is natuurlijk niet bij 1 gebleven)gaan drinken op een terras.wij,de andere helft zijn gaan shoppen.Er zijn hier zoveel winkels,is niet te doen zeg.Maar mij hoor je niet klagen hoor hihihi.Om 6 uur hadden we weer samen afgesproken.Even naar het hotel en daarna uit eten.Hans had een leuk restaurantje gezien. Ik merk wel dat ik nog even moet wennen met het tijdsverschil hier,want ik ben vroeg moe.Maar om Vancouver kort samen te vatten,veel Chinezen,veel zwervers,veel winkels,veel restaurantjes,veel groen in de stad,mooie plekken om te bezichtigen.

1. Els:
    6 juni 2017
    pas je op dat je niet te veel koopt anders moetje nog een koffer er bij kopen hihihi
  2. Pierre & Henny:
    Hallo Reizigers,

Geweldige foto' s geweldige omgeving om jaloers van te worden.
    Maar de meeste indruk bij mij ( Pierre) was toch wel het kaasplankje ( Uh ik bedoelde het bierplankje ) Proost en een behouden reis verder.
  3. Sylvia:
    6 juni 2017
    Nou hebben jullie ook een fotograaf mee zodat jullie met zijn zessen erop kunnen.Maar het zijn wel mooie foto's.En ook nog een selfie tussen door. Geniet ervan en koop niet teveel anders past het niet in de camper.
  4. Monique Kragt:
    Leuke foto's.
    Zo reizen we weer met jullie mee.
    Een fijne vakantie verder.
  5. Marcel:
    6 juni 2017
    Weet je zeker dat je niet in China zit met al die Chinezen daar?
  6. Maria en albert:
    6 juni 2017
    leuke foto s maar hoe voelde dat op die brug
  7. Marijke:
    6 juni 2017
    wat een leuke fotos ja Vancouver is big om te shoppen wel leuk tovh anders alks bij ons niet? geniet nog met zn allen.
  8. Pascal:
    6 juni 2017
    Zoveel zwervers? En dat in een land als Canada? Veel fun verder!!
  9. Marijke:
    7 juni 2017
    sorry dat ik zo laat reageer maar ik had geen internetverbinding was bij ziggo iets fout nu wel ja lekeer shoppen in Vancouver is heel iets anders dan heerlen ha ha
  10. Marita Rollé:
    7 juni 2017
    Wat een schitterende natuur. Mooie foto,s.