De Camper

7 juni 2017

Na het ontbijt werden we opgehaald door de taxi.We waren ruim op tijd.want we gingen richting het vliegveld,daar zouden we worden opgehaald door de camper maatschappij. We stonden praktisch voor de deur van de outlet,was net Roermond.De heren offerden zich op,en wij vrouwen maakten er gretig gebruik van.We dachten 3 kwartier te hebben,maar jammer dan.We werden opgebeld dat de taxi er al was,veelllllll te vroeg.Wij José zoeken,die waren we kwijt hihihi.Daar kwam de taxi met de heren,ze reden langs en zwaaiden,de grapjassen.Na een rit van een uur,kwamen we in abbotsfort aan,waar de camper klaar stond.Er was een Nederlandse vrouw die de papieren in orde maakte,en een Nederlandse man die alles uitlegde over de camper.Alles uitgepakt en de camper ingeruimd.We gingen naar de wallmart om de eerste boodschappen te doen.Waren we wel ff mee bezig.Daarna richting Hope.We zouden eigenlijk 1 nacht op deze camping blijven,maar we hoorden de weersvoorspelling.Morgen zou het nog mooi en zonnig zijn en daarna voorlopig veel kans op regen.We bonden het jammer om dan in de camper te rijden,konden we beter een dag later doen.We zijn lekker gaan BBQ.
De volgende ochtend weer samen ontbeten,daarna een wandeling van 3,5 uur door de bergen gemaakt,Was pittig maar zeker de moeite waard.De natuur hier is geweldig.De mensen zijn super vriendelijk.Vanmiddag is ieder voor zich wat gaan doen.Vanavond weer BBQ.Morgen trekken we weer verder.

1. Els:
    8 juni 2017
    het is daar wel erg mooi he ?.wat jammer dat het slecht weer word.
  2. Marianne:
    8 juni 2017
    Fijn dat ik mee mag genieten van jullie avontuur. Wat is het er prachtig qua natuur. Geniet van jullie avontuur en rust goed uit.
  3. Marianne:
  4. Maria en albert:
    8 juni 2017
    wat ziet het er gezellig uit en ongedwongen . mooie natuur met veel ruimte . prachtig . geniet er van allemaal en hopelijk wordt het niet te slecht weer. groetjes en tot de volgende dag. xxx
  5. Marijke:
    9 juni 2017
    de campers zien er gaaf uit knap om in te kunnen rijden wat het weer betreft nou ja er is onderweg zo veel moois te zien geniet met zn allen lieve groet