Kelowna

9 juni 2017

Na 2 nachten bij hope te zijn gebleven,zijn we door gereden naar West bank vlakbij Kelowna.Het was een rit van een paar uur.We zijn een paar keer gestopt om te pauzeren.Gerrie is nog steeds niet in orde,morgen gaat ze hier toch maar naar een dokter.Bij aankomst zijn wij vrouwen naar de supermarkt gegaan,daar hebben we weer van alles gehaald.Ik heb ook iets voor jason meegenomen,Was zo leuk.Nu nog voor mijn 2 kleindochters kijken maar daar vind ik ook nog wel wat voor.
Maria heeft lekkere macaroni gemaakt,iedereen heeft er van gesmuld.Daarna ben ik met Frans even foto's gaan maken.
Het is s'avonds koud op de camping,we zijn op tijd in de camper gaan zitten.
De volgende ochtend naar het badlokaal gelopen,daar had je een sleutel voor nodig.wat is dat onhandig,als je nodig moet,moet je de sleutel zoeken.Ik wil me gaan douchen maar Maria had de sleutel mee,Ik sta daar voor de deur te roepen naar Maria,zegt er een man je hebt een sleutel nodig,Nou dat snapt mijn oma ook nog pfff.
We zijn na het ontbijt vertrokken,Gerrie is eerst naar de dokter gegaan,ze had een virale infectie,dat moet vanzelf over gaan.
Daarna zijn we vertrokken,richting Revelstoke.Het was weer een lange rit.We zijn in het plaatsje armstrong bij een leuk gezellig klein restaurantje wat gaan nuttigen.Toen ik binnen ging afrekenen,het leek net een gewoon huisje,stond er een opa met de hand af te wassen.De hele familie was aan het werk gezet.Ik heb een lekkere zelfgemaakte appeltaart meegenomen.Toen we al een heel eind op weg waren,werden we staande gehouden.We konden niet verder,want de brug was weggevaagd door de storm de dag ervoor.Het zou 3 dagen duren voordat we erdoor zouden kunnen.We moesten een stuk terug rijden en bij het informatie punt van het vorige stadje moesten we navragen hoe dan daar te komen.Aangezien er hier niet zo heel veel wegen zijn,zouden we 10 uur langer onderweg zijn.We hadden besloten onze hele route om te gooien,We gaan dus andersom.Tegen de tijd dat we daar weer aankomen,is de brug wel weer gemaakt,hoop ik tenminste.
We hebben een heel eind gereden en zijn een paar keer gestopt.We hebben de lekkere appeltaart opgegeten met een kop koffie erbij.Het uitzicht is prachtig onderweg.We zijn uiteindelijk bij een hele gezellige camping aangekomen
.Ik heb een wasmachine met allemaal handdoeken aangezet,die waren allemaal nat geworden.Er heeft vanmorgen iets gelekt in de badkamer van de camper waardoor al onze handdoeken mat zijn geworden.Probleem is opgelost.morgen weer een nieuwe dag.

1. Kim:
    10 juni 2017
    Klinkt weer als een heel avontuur allemaal geniet van jullie mooie reis...
    Groetjes aan iedereen van ons allemaal
  2. Maria en albert:
    11 juni 2017
    hallo nou dat gaat niet allemaal van een leien dakje , maar ondanks alles is het wel gezellig he met z'n allen. ook weer mooie foto's . amuseer jullie nog en tot de volgende keer.
  3. Marijke:
    14 juni 2017
    gaat weer erg gezellig en avontuurlijk super voor alles is een oplossing de kleine dingetjes die tegen zitten hoort bijn zon reis word opgelost niet?reis lekker verder denk aan jullie