Waterfalls

11 juni 2017

Op richting Jasper,Weer een flinke rit vandaag. Maar eerst tanken want anders wordt het spannend.Bij het tankstation aangekomen vroeg die mevrouw waar we naar toe gingen en vertelden dat we richting Jasper gingen.Ze ging meteen 2 boekjes halen voor iedere camper 1.En legde uit wat er onderweg te zien was,onder andere de watervallen.De mensen hier in Canada zijn hier echt allemaal super vriendelijk en helemaal niet gemaakt.Ze nemen alle tijd voor je en het maakt niet uit waar. Als we rijden,Frans en ik wisselen elkaar af,worden we verwent door Maria,die schilt dan fruit voor ons.heerlijk.We zijn onderweg naar de watervallen toe gereden,was prachtig om te zien. We zijn weer in een gezellig tentje wat gaan eten.een lekkere calzone. Was ook weer een familie restaurantje. Gerrie en ik hebben ons wat met de moeder des huizes zitten te vertellen. Was echt gezellig.Daarna door naar de camping,die we uitgezocht hadden was erg kaal.maar we hadden een leukere camping aan de overkant gezien,daar zijn we ook naar toe gereden. We hadden geluk,het was een prachtige schone camping aan het water.Hans had ruzie met zijn water aansluiting hihihi.Hij kon gelukkig bij de receptie een nieuw "zeefje" krijgen.gelukkig gefixed. Gerrie en José hadden gekookt vanavond.en Maria heeft de meloen schoon gemaakt.En wat ik dan gedaan heb?Nou ik heb voor een mooi plekje aan het water gekeken en daar alles klaargezet. Het was een gezellige en heerlijke avond met een prachtig uitzicht.

1. Anja:
    11 juni 2017
    Wat een mooie plekken waar jullie komen echt super !!! Nog een hele fijne tijd in Canada. Gr Anja
  2. Pierre & Henny:
    11 juni 2017
    Schitterend. Echt heel mooi !!!
    Groetjes vanaf het zonnige Heerlerbaan, waar het weer eens TE warm is (27 graden, pfff )
  3. Maria en albert:
    11 juni 2017
    daar ben ik weer . wat een mooie foto's weer . het is daar echt prachtig . die kop aan de muur mag je voor me mee nemen heb ik nog wel een plaatsje voor .
  4. Maria en albert:
    11 juni 2017
    wat een mooie foto's die kop aan de muur mag je me mee nemen heb ik nog wel een plaatsje voor. tot de volgende keer weer.
  5. Monique Kragt:
    12 juni 2017
    Wat een mooie omgeving. het is even rijden, maar dan heb je ook wat. schitterend.
  6. Antal en Sylvia:
    13 juni 2017
    Fijn knuffeltje voor de kleinkinderen. Alvast extra vliegtuig boeken. Groetjes en veel plezier.
  7. Marijke:
    14 juni 2017
    wat alweer een avontuur heeeeeerlijk wat zijn die watervallen prachtig fijn dat jullie zo goed samen de boel de boel doen watv betreft koken schillen enz super hier schitterend weer nog steeds heerlijk tot gauw marijke