Nationaal park

16 juni 2017

Ik ben nu even op de blog omdat ik de telefoon van Maria heb geleent.Er is hier in die Nationale parken nergens wifi.Om even toe te lichten,Maria is de enigste slimme onder ons om wifi aan te schaffen in Vancouver.Je snapt natuurlijk wel dat we dat de hele vakantie aan moeten horen hihihihi Vandaag zijn we naar Jasper gereden.Daar zijn we het stadje in geweest.We zijn daar lekker een pizza gaan eten.Op de camping hadden we een prachtige plaats vlakbij het water.We hebben daar een kampvuurtje gemaakt.S'avonds krijg ik een nieuwe bijnaam van Maria.Namelijk sterretje.Omdat ik allemaal sterretjes op mijn pyjama heb hihihi.Je wordt hier wel opgegeten door de muggen.Foto's houden jullie tegoed.

1. Maria en albert:
    17 juni 2017
    Jullie mogen toch blij zijn dat maria mee gegaan is anders was er toch veel niet goed gegaan. Leuk dat je daar nog lekker ouderwets overal vuurtje mag stoken. Voelen jullie je niet net scouting op kamp.
  2. Pascal:
    18 juni 2017
    Een frisse bedoeling als je het zo ziet.. veel plezier!!