Whistler mountain

16 juni 2017

Vandaag zijn we met de gondel de Whistler mountain opgegaan.Je had er een adembenemend uitzicht.Helemaal boven aangekomen zijn 4 van de 6 nog naar de top gelopen,is een pittige klim.En Gerrie en ik zijn op een steen gaan zitten en hebben daar een kop koffie gedronken en van het uitzicht genoten.Eenmaal beneden zijn we naar de laundry gegaan en hebben daar onze was gewassen.Het werd voor ons tijd want onze handdoeken waren in de badkamer van de camper helemaal nat geworden,en dan worden ze er niet frisser op.We hebben in de camper gekookt,taken worden verdeeld over 2 campers.Een lekkere gehaktbal met uien stond op het menu.
S'avonds kregen we een stel uit Calgary op bezoek.Ze wilden ons "echte" bier laten proeven.Was een leuk stel wat heel veel te vertellen had.Ze nodigden ons uit om naar Calgary te komen.En ze zei ook dat als we meer tijd hadden gehad,zij ons wel beren had kunnen laten zien.
Foto's volgen nog

1. Maria en albert:
    17 juni 2017
    Leuk beren op je weg vinden. Had het echte bier gesmaakt? Ik ben benieuwd naar de foto's van het uitzicht.
  2. Jose:
    18 juni 2017
    Eindelijk eens de verhalen kunnen lezen. Prachtig zijn ze. Ook hele mooie foto's