Dierendag

18 juni 2017

We zijn vanmorgen naar Maligne Canyon geweest,Was heel erg mooi.Daar hebben we toch wel een dikke 2 uur gewandeld,en daarna een kop koffie in een restaurant gedronken.Ik heb een praatje gemaakt met een hele leuke dame,die daar werkte om wat bij te verdienen, om verder te reizen. Het was iemand uit Duitsland.
We zijn verder gereden naar Miette hotspring.Daar heerlijk gerelaxed. Het water was daar ongeveer 40 graden
Toen we terug reden naarJasper zagen we een beer,he he eindelijk.Allemaal in rep en roer in de camper om een foto te maken. Geweldig om te zien die beer. Vandaag zowiezo veel dieren gezien,wapiti,beer,berggeiten ,eekhoorns oftewel dierendag hihihi.
We zijn doorgereden naar het stadje Jasper, daar zijn we naar een restaurant geweest om wat te gaan eten.
José is een deurmat gaan kopen waarop stond I'm mat, grappig he.
S' avonds terug op de camping lekker een kopje koffie gedronken en ff een uurtje gezeten. Er was alweer zo'n grote Wapiti vlak bij de camper. Weer heel veel muggen.
Morgen naar Columbia Icefield ,excursie over het ijs.

1. Maria en albert:
    19 juni 2017
    Wat is het er toch mooi . Geweldig. En nu ook nog sneeuw en kou. Allemaal dieren die je toch echt niet iedere dag tegen komt. Mooi.