Columbia Icefield

18 juni 2017

Vanmorgen zijn we vroeg vertrokken. We zijn naar Columbia icefield en de skywalk van Columbia icefield geweest.
Daar aangekomen moesten we nog een uur wachten totdat we aan de beurt waren. We zijn een kop koffie in het restaurant gaan drinken, daarna werden we met de shuttle bus naar de grote Ice explorer gebracht en daarmee werden we naar de ijsberg in de bergen gebracht. Daar hadden we een half uurtje om foto's te maken. Het stikte van de Jappen of Chinezen, het was niet meer normaal. Die gaan gewoon voor je staan en maken foto's, die kijken niet of je bezig bent met foto's maken. Echt onbeleefde mensen. Daarna werden we naar de skywalk gebracht met de shuttle bus. Het uitzicht was wel mooi,maar ik had me er meer van voorgesteld.
Terug bij de camper hebben we onze reis vervolgd naar lake Peyto. We hebben nog 2 beren langs de weg gezien, een bruine en een grizzly, wat zijn die beesten toch mooi. Ze waren wel wat verder weg, maar niet minder mooi.
Daarna door naar lake louise, want bij Peyto was geen camping.Daar aangekomen stond er een hele rij auto's en campers om op de camping te komen, maar ze hadden gelukkig nog een plek, wel stroom, geen water en geen BBQ plek.Dat werd dus koken ipv BBQ, Was ook lekker. Maar weer geen wifi, dat is minder vooral na zoveel dagen.
Maria en ik hebben in de camper, terwijl we aan het wachten waren in de rij geweldig geamuseerd,We zijn melige selfies gaan maken en gaan playbacken. We hebben ons rot gelachen.
Op de plaats aangekomen zijn we gezellig samen gaan eten en koffie na.
Tijdens het eten roep ik (Heel serieus)daar is een beer.Nou dat had je moeten zien,ze schrokken zeg,ongelooflijk, vooral Hans en Gerrie sprongen op,ik heb in een deuk gelegen ,echt waar,jammer dat ik het niet gefilmd had.Daarna heb ik een wafeltje gemaakt als afsluiting van de dag.

1. Anja:
    19 juni 2017
    Wat een super ervaring weer ! En uhhhhh keek je niet over de Chinezen en jappen heen zo groot zijn ze niet veel plezier verder met jullie avondtuur!
  2. Pierre & Henny:
    Haha , geweldig.
    Machtig mooi, die beren, maar tegelijk ook wel eng.
  3. Monique Kragt:
    19 juni 2017
    Wat een prachtige foto's.
    Krijg het gelijk wat koeler van, hier vallen de mussen van het dak van de hete.
    Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin. geniet er nog maar van.
    Jammer dat jullie weinig internet verbinding hebben.
    Want we genieten met jullie mee.
  4. Maria en albert:
    19 juni 2017
    Het is ook voor ons genieten zowel om jullie belevenissen te volgen als alle foto's te zien. Amuseer jullie verder en blijf ons op de hoogte houden. Tot de volgende keer.