Banff

19 juni 2017

Vandaag zijn we verder gereden naar banff. We willen eigenlijk 3 nachten blijven maar we konden voorlopig maar 1 want alle campings zaten vol. We zijn vanuit de camping met een pendelbus naar down town gegaan.Daar hebben we wat geshopt. Gerrie had een mooie vest gekocht,Frans wat kleding en ik wat souvenirs. Later op de dag zijn we nog lekker gaan uit eten in een restaurantje waar ze ook drank destilleren. Was een gezellig restaurant en we hebben lekker gegeten. Daarna terug met de bus naar de camping, Waar we vroeg de camper in gingen omdat het erg fris was.ik heb nog wat gelezen,en toen gaan slapen.

1. Maria en albert:
    20 juni 2017
    Ook gezellig he winkelen zie je misschien andere dingen dan hier. Lekker rustig aan .niet te lang blijven hangen hoor want dan maken we niets mee van de omgeving en daar zijn we veel benieuwder naar. Houd het gezellig en tot de volgende keer
  2. Sylvia:
    Wat een mooie omgeving. Frans kijkt een beetje benauwd in die kano haha en kerst valt al vroeg daar hihi. Nog veel plezier onderweg.