Golden

21 juni 2017

We hebben besloten om na 1 nacht in banff te zijn verbleven,door te rijden naar Golden. Want we kunnen wel steeds wachten tot 11 uur om te vragen of er nog een afzegging van een plek is zodat wij kunnen blijven maar dat is ook zo zonde van de tijd.
Bij Golden aangekomen was de 1ste camping vol,op naar de volgende camping. Daar aangekomen zouden we een plek met uitzicht op de bergen hebben,maar op de plek aangekomen stond er al iemand.Degene was er gaan staan omdat er iemand anders op zijn plek was gaan staan.Lekker is dat. Maria en ik naar de beheerder van de camping,die heeft ons toen maar een full hooked up plaats gegeven,Dat houdt in dat je dan alles hebt,water,stroom en afvoer voor je toilet.
We zijn een wasje gaan draaien,dan de boodschappen gaan halen en daarna op de camping weer lekker BBQ.Daarna nog even om het kampvuur gaan zitten.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maria en albert:
    22 juni 2017
    De mensen zijn toch overal hetzelfde . De brutale hebben de halve wereld. Wel goed opgelost.