Raften

21 juni 2017

Vandaag vroeg opgestaan,want we wilden gaan raften.We hebben gekozen voor een hele dag met lunch.
We kregen instructies hoe we het pak aan moesten trekken,en nadat we omgekleed waren werden we weer met zo'n oude schoolbus naar een plek gebracht waar de raftboten op ons lagen te wachten.Daar kregen we uitleg wat we precies moesten doen.Daarna kwam Jock bij ons in de boot,dat was onze begeleider.Die man vertellen zeg.De eerste helft ging vrij rustig,daarna kregen we een lunch die voor ons voorbereid was,die was echt heerlijk.ook warme thee, koffie of chocomelk kon je pakken.Aangezien het koud was,was dat heerlijk.De tweede helft was echt wel een stuk ruiger. We hebben ons wat afgelachen zeg.We waren kletsnat toen we terug kwamen.Het was geweldig.Er zijn onderweg foto's gemaakt omdat we zelf niets mee konden nemen.We zouden ze s' avonds op de mail krijgen,maar we hebben ze nog steeds niet,jammer genoeg.Rond half 4 waren we weer bij de camping en zijn we lekker warm gaan douchen,en zijn we allemaal gaan "chillen" ieder deed zijn eigen ding. Was ook echt even fijn.