De overtocht

25 juni 2017

We zijn vroeg opgestaan vanmorgen omdat we op tijd met de boot over willen naar Vancouver Island. Een tegenvaller,We krijgen bericht dat de boot van 20 voor 11 al volgeboekt is.We besluiten toch maar alvast te rijden,en dan maar even kijken of we vanaf een ander punt met de noot over kunnen,Dat zou ons wel een uur of 2 omrijden losten maar ja.We kwamen onderweg langs Horchoe bay waar we eigenlijk vandaan wilden vertrekken.We hadden zoiets van we vragen of er toch nog plek is,nou geen probleem hoor,en anders die van 10 voor 1.(wij hadden bericht gekregen dat we pas om 10 uur avonds over konden).Wij blij,pasten we ook nog op de boot van 20 voor 11.Was een hele mooie overtocht wat bijna 2 uur duurde.Gingen we iets te eten halen en iets te drinken,bleek dat de drank gratis was.Dat zie je niet snel.Ik heb nog 2 leuke rokjes op de boot gekocht. Bij Naimo aangekomen,zijn we naar Toffino gereden. De wegen waren kronkelige,maar erg mooi.De rit duurde een paar uur.Eindelijk in Toffino aangekomen,waren alle campings volgeboekt.Dat verwacht je niet.Bij een info centrum gaan vragen of er nog campings waren die niet volgeboekt waren.Dat meisje heeft verschillende campings voor ons gebeld,en uiteindelijk eentje in Ucluete gevonden.Dat was wel een dik half uur terug rijden maar dat was niet erg.
We waren we moe maar voldaan.We zijn in een restaurantje gaan eten,en daarna terug naar de camper. Lekker douchen en dan naar bed.

1. Pierre & Henny:
    26 juni 2017
    Spannend, Vancouver Island !!! Hier ga je echt de wildernis in. Geniet van deze laatste week alweer. Wat gaat dat snel.
  2. Maria en albert:
    26 juni 2017
    Wat een gedoe weer en dan komt alles toch weer op zijn pootjes terecht. Ben benieuwd hoe vancouver island bevalt.
  3. Marijke:
    27 juni 2017
    hoj hier ben ik weer na een week aan de belgische kust te zijn geweest volg jullie reis fantastisch wat jullie allemaal beleven ook de overtocht naar Vancouver Island great lijkt mij enorm ben beniewt hoe het daar was gelukkig nog een camping gevonden tot gauw marijke
  4. Jose:
    27 juni 2017
    Geweldig jullie verhalen en wat een prachtige foto's
    En wat een mooi land