Peak to peak

22 juni 2017

Vandaag zijn Maria en José gaan fietsen en natuurlijk een terrasje pakken. Wij zijn met de gondola naar boven gegaan.Maar eerst nog met z'n zessen een kop koffie drinken bij de pub op het terras.Daar werkte een meisje,die had een rokje aan,nou die had echt een stuk stof tekort.Nadat wij boven in de bergen aankwamen, zijn we eerst gaan lunchen en daarna een wandeling gaan maken door de sneeuw. Het was nog een behoorlijke klim naar de top.Daar waren stukken bij met 10 meter sneeuw.Een raar contrast,bij jullie was het 36 graden en wij hadden sneeuw.Het was niet echt heel koud,Dat kan ook komen door de zware klim.Je kunt het ook op de foto zien,ik had korte mouwen aan.Ik ben erg genoeg ook nog verbrand,niet te geloven.Het uitzicht vanaf boven was fenomenaal. Na genoten te hebben,en weer terug gelopen te hebben,pakten we de volgende gondel,die bracht ons van de ene top van de berg naar de andere top van een berg. (Peak to peak).
Was ook geweldig. Daarna met de stoeltjeslift terug naar beneden,naar het stadje.Onderweg hebben we nog neren gezien.Daar zijn de heren alvast in de zon een biertje gaan drinken,en Gerrie is met mij mee gelopen om een t-shirt te gaan halen.Daarna aangeschoven bij de heten en ook nog wat gedronken. Daarna zijn we terug gegaan naar de camping,Daar waren Maria en José ook al.We waren allemaal heel erg moe,maar we zijn toch nog gaan BBQ.Daarna zijn we toch op tijd gaan slapen,morgen op tijd opstaan,want we gaan naar de boot.

1. Els:
    23 juni 2017
    jullie maken wel van alles mee he? Wat een prachtig land
  2. Monique Kragt:
    23 juni 2017
    Het lijkt wel wintersport vakantie.
    Hoop niet dat je spierpijn hebt gekregen.
  3. Denise:
    23 juni 2017
    Mooie foto's! Geniet ervan !
  4. Marita Rollé:
    23 juni 2017
    Ik blijf jullie volgen. Wat een belevenis lijkt me het om in zo een schitterende natuur rond te rijden.
    Nog veel plezier
    Marita
  5. Marianne:
    23 juni 2017
    Schitterende foto's. Fijn dat we mogen meegenieten.
  6. Maria en albert:
    24 juni 2017
    Wat zou dat hier heerlijk geweest zijn een beetje sneeuw. Het was hier veel te warm, maar nu is het een stuk afgekoeld en is het weer goed uit te houden. Wat zal dat een mooi uitzicht geweest zijn in die gondel van top naar top. Alweer een leuke spannende dag achter de rug. Een beleving die je hier niet hebt. Geweldig.